poniedziałek, 28 lipca 2014

Od Sky'Inter

                                                        Narodziny:

Poczułam sie dziwnie.Bardzo dziwnie.NO TAK,PRZECIEŻ JESTEM W CIĄŻY.Dziwne uczucie towarzyszy mi na co dzień.Ale to było inne.Jakby coś rozrywało mnie od środka.Zemdlałam.Gdy sie obudziłam obok mnie leżał mały konik.Uroczy kasztanek.No cóż...Przydałoby się zawołać mojego twardziela.
-Skyfall!
Przybiegł do mnie w ekspresowym tempie.
-Już?Już po wszystkim?-Zapytał.
-A nie widzisz?-Zapytałam się i uśmiechnęłam.
-Jaki słodki!Jak go nazwiemy?Może...
-Może...?
-Skipper?
-Pasuje mu:

Zdjęcie: 


Imię: Skipper 
Wiek: miesiąc 
Płeć: Ogier 
Rasa: Mieszaniec 
Charakter: Zabawowy, szybki, zwinny, odważny. 
Umiejętności: Wkurzanie dorosłych. 
Jeździectwo: Za młody jest na to 
Partner: Brak 
Rodzina: Ojciec - Skyfall, Matka - Sky'Inter 
Do kogo należy: Brak. 
Inne zdjęcia: Brak 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz